2011. december 24., szombat

Eladó Sony ericcson Xperia X10 mini Pro - Jelenlegi ára: 29 999 Ft

Eladó használt de újszerű !  Sony ericcson Xperia mini Pro !
nyáron vettem az oktogonnál...!
( 2 év garancia van rajta  még 1, 5 év garancia ) gyárilag független de vodafone szállítótól van azért van a dobozán is vodafone címke !
gyárilag van hozzá 2 gb micro sd kártya én frissíttettem android 2. 1 re jelenleg is az van rajta!
gyári minden tartozékával !
+ van most is rajta egy kijelzővédő fólia ami már koszoska és adok hozzá egy vadi újat !
elég sokat tud és előny a kis méret! ( 5Mpixeses, Qwerty billenytyűzet... stb ) 
az akkumulátor erősen alkalmazásfüggő!  
ha átlagos használat mellett nem annyira... de ez ilyen típus ... attól függ mire használod !  
Eladás oka: váltás
én még 45 ért vettem anno... de beszámítva hogy használt és ünnepi brutális akció van nálam érvényben...!  
Akció ! karácsonyi / újévi ajándéknak tökéletes !!!
+  :
Átadás Átvétel : 8, 173E busz vonalán 69 es villamos vonalán és az 1, 3 as metró vonalán lehetséges!
Nincs csere és postai utánvétel!
Kérem ezek tudatában licitáljon!
 


Jelenlegi ára: 29 999 Ft

Az aukció vége: 2011-12-20 16:19
. Eladó Sony ericcson Xperia X10 mini Pro - Jelenlegi ára: 29 999 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése